PIAGAM PELANGGAN INSPIM BAGI TEMPOH JANUARI HINGGA JUN 2025

PERKARA SASARAN TEMPOH JANUARI HINGGA JUN 2025
90% pencapaian tahap kepuasan pelanggan jabatan luar terhadap perkhidmatan yang ditawarkan
  • > 90%
100%
95% sasaran pelaksanaan latihan INSPIM berdasarkan pencapaian bilangan kursus
  • 79 Siri

61% (48 siri)

Pelanggan memberikan penilaian 90% sebagai tanda berpuashati dengan perkhidmatan latihan yang ditawarkan
  • > 90%
100%
INSPIM mengekalkan pensijilan MS ISO 9001:2015 (QMS) & MS ISO 37001:2016 (ABMS)
  • < Teguran / OFI Kurang dari 2

 

-
Melaksanakan tidak melebihi 1 Tanggungjawab Sosial Korporat untuk pelaksanaan program latihan
  • < 1 TSK (CSR)
-
Markah Sistem Merit dan Demerit (SMD) kakitangan sekurang-kurangnya 95% bagi memastikan kakitangan INSPIM berdisplin
  • > 98% Pemarkahan SMD
100%

Kemaskini pada 18 Julai 2025

 * Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan dipaparkan setiap 6 bulan sekali iaitu Januari hingga Jun dan Julai hingga Disember*