Piagam Pelanggan

PIAGAM PELANGGAN INSPIM 2019

PERKARA SASARAN TEMPOH JANUARI HINGGA JUN 2019
90% pencapaian tahap kepuasan pelanggan jabatan luar terhadap perkhidmatan yang ditawarkan
  • > 90%
95.69%
90% sasaran pelaksanaan latihan INSPIM berdasarkan pencapaian bilangan kursus
  • 58 Program Latihan
56.0% (28 siri)
Pelanggan memberikan penilaian 82% sebagai tanda berpuashati dengan perkhidmatan latihan yang ditawarkan
  • > 82%
92.5%
INSPIM mengekalkan pensijilan MS ISO 9001:2015 
  • < 2 OFI Teguran MS ISO
1 OFI - Audit SIRIM pada 6-7 Jun 2018
Melaksanakan tidak melebihi 1 Tanggungjawab Sosial Korporat untuk melaksanakan program latihan
  • < 1 TSK (CSR)
2 TSK (CSR) telah dilaksanakan sehingga 23 Mei 2018
Markah Sistem Merit dan Demerit (SMD) kakitangan sekurang-kurangnya 95% bagi memastikan kakitangan INSPIM berdisplin
  • > 95% Pemarkahan SMD
100%
 
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan dipaparkan setiap 6 bulan sekali iaitu Januari hingga Jun dan Julai hingga Disember.

Muat turun Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2019 di bawah

LAPORAN PENCAPAIAN PELANGGAN JANUARI - JUN 2019



© 2018 INSPIM. All Rights Reserved
Tarikh Kemaskini :
General update: 30-09-2019 07:25

Laman Web Rasmi INSPIM 2.0 - dibangunkan oleh Bahagian Teknologi Maklumat, Institut Pengurusan Dan Integriti Melaka (INSPIM)