PIAGAM PELANGGAN INSPIM BAGI TEMPOH JANUARI HINGGA JUN 2025
PERKARA | SASARAN | TEMPOH JANUARI HINGGA JUN 2025 |
90% pencapaian tahap kepuasan pelanggan jabatan luar terhadap perkhidmatan yang ditawarkan |
|
100% |
95% sasaran pelaksanaan latihan INSPIM berdasarkan pencapaian bilangan kursus |
|
61% (48 siri) |
Pelanggan memberikan penilaian 90% sebagai tanda berpuashati dengan perkhidmatan latihan yang ditawarkan |
|
100% |
INSPIM mengekalkan pensijilan MS ISO 9001:2015 (QMS) & MS ISO 37001:2016 (ABMS) |
|
- |
Melaksanakan tidak melebihi 1 Tanggungjawab Sosial Korporat untuk pelaksanaan program latihan |
|
- |
Markah Sistem Merit dan Demerit (SMD) kakitangan sekurang-kurangnya 95% bagi memastikan kakitangan INSPIM berdisplin |
|
100% |
Kemaskini pada 18 Julai 2025
* Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan dipaparkan setiap 6 bulan sekali iaitu Januari hingga Jun dan Julai hingga Disember*