Piagam Pelanggan

PIAGAM PELANGGAN INSPIM 2020

PERKARA SASARAN TEMPOH JANUARI HINGGA JUN 2020
90% pencapaian tahap kepuasan pelanggan jabatan luar terhadap perkhidmatan yang ditawarkan
  • > 90%
(99.91%)
90% sasaran pelaksanaan latihan INSPIM berdasarkan pencapaian bilangan kursus
  • 54 Siri
89% (48 siri)
Pelanggan memberikan penilaian 82% sebagai tanda berpuashati dengan perkhidmatan latihan yang ditawarkan
  • > 82%
92%
INSPIM mengekalkan pensijilan MS ISO 9001:2015 
  • < Teguran / OFI Kurang dari 2

Audit Pemantauan SIRIM telah dilaksanakan pada 11 - 12 Jun 2020

  • QMS - 0 OFI
  • ABMS - 3 OFI
Melaksanakan tidak melebihi 1 Tanggungjawab Sosial Korporat untuk melaksanakan program latihan
  • < 1 TSK (CSR)
Tiada - Tidak dapat dilaksanakan kerana pandemik Covid-19, PKP & PKPB
Markah Sistem Merit dan Demerit (SMD) kakitangan sekurang-kurangnya 95% bagi memastikan kakitangan INSPIM berdisplin
  • > 95% Pemarkahan SMD
100%
 
Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan dipaparkan setiap 6 bulan sekali iaitu Januari hingga Jun dan Julai hingga Disember.

Muat turun Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2020 di bawah

LAPORAN PENCAPAIAN PELANGGAN JANUARI - DISEMBER 2020



© 2018 INSPIM. All Rights Reserved
Tarikh Kemaskini :
General update: 29-01-2021 04:22

Laman Web Rasmi INSPIM 2.0 - dibangunkan oleh Bahagian Teknologi Maklumat, Institut Pengurusan Dan Integriti Melaka (INSPIM)